Prvotní důkazy, že webové studio není solidní

Pokud nedostanete nějaké osvědčené doporučení na dobrého zhotovitele webu, pravděpodobně budete hledat na vlastní pěst. Možná začnete vybírat na internetu podle zajímavých referencí a necháte se ovlivnit pocitem prezentované důvěryhodnosti.

prvotni-dukazy-ze-webove-studio-neni-solidni

Jdeme do prvního kontaktu

Pokud se vám nechce obvolávat několik vybraných kandidátů… odešlete hromadnou poptávku přes email …a čekáte na reakce. Ty přijdou většinou do 1 dne. Nyní se však dostáváme k první indicii, která vám napoví, zda jste narazili na dobrého tvůrce webu.

Výběr tvůrce webu může být pro klienta obtížný v případě, že kromě tvorby, bude také požadovat, aby se mu investice vrátila a jeho web vydělával.

 

První nabídky se hrnou

Po občasném pokukování po vaší e-mailové schránce … zacinká první reakce na poptávku webu. V ní najdete většinou již hotovou rámcovou cenovou nabídku. Pokud jste v poptávce napsali základní požadavky a snažili jste se být co nejvíce konkrétní, je tento postup ze strany dodavatele v pořádku.

cenove-nabidky-webu

Místo nabídky, první návrhy webu

Někdy se stane, že místo nabídky, přijde již hotová úvodní strana webu. Možná těch návrhů bude více na výběr. Dle mého názoru není vhodné, aby si klient vybíral hotové řešení ještě před první osobní či telefonickou konzultací.

Nabídka není rámcová, ale přímo konkrétní

V předchozích řádcích jsem se zmiňoval, že zaslání rámcové ceny je v pořádku. Pokud však zašle zhotovitel již pevnou cenu, je většinou přestřelená. Tvůrce na první kontakt většinou nezná všechna vaše specifika zadání… a vyšší cenou pokrývá případné specialitky, které si na něho vymyslíte po konkrétní konzultaci, která již dá přesná specifika pro stanovení ceny.

Cenová nabídka

Cenová nabídka by měla být řádně rozepsána do jednotlivých položek, abyste měli přehled o jednotlivých úkonech a představu o jejich cenách.

Odesláno z osobní adresy

Pokud vám přišla nabídka z osobních adres a má příponu seznam.cz či gmail.com, zpozorněte. Toto není e-mailová komunikace na profesionální úrovni.

Toto je malé shrnutí, které může pomoci při výběrů správného dodavatele vašeho webu.

Autor článku: Jan Křišťan (Grafický designér)

Kategorie:
  Články
tento článek byl sdílen 0 krát
 200

Pokud budete nadále prohlížet web, souhlasíte s cookies. Více info

Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našeho webu. S dalším prohlížením předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.

Co je cookie?

Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější. Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Některé soubory cookie mohou nicméně tím, že ukládají navštívené webové stránky, představovat riziko pro ochranu vašich osobních údajů. Soubory cookie uložené v počítači můžete kdykoliv odstranit nebo jejich ukládání zablokovat. Zablokování souborů cookie však může způsobit, že některé služby webu nemusí fungovat správně.

Zavřít